سفارش تبلیغ
صبا ویژن
filedownload
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 420
بازدید دیروز : 282
کل بازدید : 817794
کل یادداشتها ها : 24408

نوشته شده در تاریخ 95/12/5 ساعت 4:30 ع توسط علی


پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده نرم افزار های رایانه در 57 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی کارآفرینی
بازدید ها 32
فرمت فایل doc
حجم فایل 146 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57
پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده نرم افزار های رایانه

فروشنده فایل

کد کاربری 584
کاربر
فهرست مطالب عنوان شماره صفحه خلاصه طرح 5 پیشگفتار : 6 فصل اول – معرفی طرح 7 1-2-مشخصات محصول 8 1-1-2- نام و کاربرد محصول: 8 2-1-2-مشخصات فنی محصول 8 3-1-2-معرفی روشهای تولید 9 4-1-2-تشریح مختصر فرایند 9 فصل دوم – تعیین ظرفیت 11 2-2-تعیین ظرفیت تولید 11 2-3-برآورد میزان مصرف مواد اولیه و قطعات خریدنی 11 2-4-معرفی دستگاه ها و تجهیزات تولید 12 2-5-معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی 12 فصل سوم – معرفی نیروی انسانی 14 معرفی نیروی انسانی 14 1-3-برآورد پرسنل تولیدی 14 2-3-پرسنل اداری و خدمات 14 فصل چهارم – هزینه ها 16 معرفی هزینه ها 16 برآورد هزینه استهلاک 17 فصل پنجم – شرح فرایند و اطلاعات فنی مورد نیاز : 19 تعریف مهندسی نرم افزار 19 اصطلاح مهندسی نرم‌افزار عموماً به معانی مختلفی به کار می‌رود : 19 محدوده مهندسی نرم افزار و تمرکز آن 20 نیاز به مهندسی نرم افزار 20 تکنولوژی‌ها و روشهای عملی 21 ماهیت مهندسی نرم افزار 21 مدیریت ریسک در مهندسی نرم افزار : 22 مراحل اصلی در پیاده‌سازی مدیریت ریسک 23 مهندسی معکوس در رایانه : 26 برنامه نویسی رایانه : 26 زبان برنامه‌نویسی 27 زبان‌های برنامه نویسی 27 نمونه یک برنامه 28 پارادایم‌ها 29 برنامه نویسی موازی : 30 تعریف 30 هوش مصنوعی : 31 تعریف و طبیعت هوش مصنوعی 33 فلسفه? هوش مصنوعی 34 مدیریّت پیچیدگی 34 تکنیک ها وزبانهای برنامه نویسی هوش مصنوعی 36 سیستم‌های خبره 37 عامل‌های هوشمند 37 برنامه نویسی شی گرا : 38 وراثت 39 کپسوله‌سازی 39 چندریختی 40 انتزاع / تجرید 40 یک مثال کاربردی 40 ارتباط اشیاء 41 سامانه های چند عامله : 42 مزایا 42 معایب 43 روبوکاپ 43 مدریت برنامه های به هم وابسته 44 چهار نوع متفاوت تعاملات بین مسائل: 44 5 تنظیم ترکیب پورتفولیو 45 مدیریت پروژه و راهبری پروژه 46 فصل پنجم : چکیده مطالعات فنی ، مالی و اقتصادی 49 جدول (1-1) جمع بندی مشخصات اصلی طرح تولید 50 نتیجه گیری : 52 خلاصه طرح در این پروژه به بررسی شرکت تولید کننده نرم افزارهای رایانه ای از دیدگاه کارآفرینی پرداخته شده است ، هدف از این پروژه بررسی توجیه اقتصادی طرح مذکور میباشد ، برای رسیدن به هدف مورد نظر با بهره گیری از روش های آماری و اقتصادی و برآورد مالی طرح مورد بررسی قرار گرفته است ، این پروژه مشتمل بر پنج فصل میباشد ، فصل اول معرفی طرح است ، نام طرح ، ظرفیت تولید ، محصولات تولیدی و ... فصل دوم به بررسی نیروی انسانی مورد نیاز پرداخته است ، فصل سوم شامل هزینه های مورد نیاز طرح میباشد ، فصل چهارم شرح فرآیند تولید محصول میباشد ، در این فصل به بررسی اطلاعات فنی مورد نیاز پرداخته شده است ، فصل پنجم چکیده مطالعات فنی و اقتصادی طرح میباشد . پیشگفتار : مهندسی نرم‌افزار پیشه‌ای است که به یاری دانش رایانه و دیگر فناوری‌ها و روش‌ها به آفریدن و نگاهداری نرم‌افزار رایانه‌ای می‌پردازد. مسائل اصلی مهندسی نرم‌افزار تولید نرم‌افزار بر اساس موارد زیر است: • الزامات تعیین شده • در زمان تعیین شده • در محدوده? بودجه پیش‌بینی شده کاربردهای مهندسی نرم‌افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده، چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برایشان شدنی نبود. نمونه‌های از این دست نرم‌افزارها عبارت‌اند از: سامانه‌های توکار، نرم افزار اداری، بازی‌های رایانه‌ای، و اینترنت. فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری میرساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود: دادگان، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرآیندها و ابزار. شرح فرایند و اطلاعات فنی مورد نیاز : تعریف مهندسی نرم افزار مهندسی نرم افزار طراحی،برنامه نویسی، توسعه، مستند سازی و نگهداری نرم افزار با بکارگرفتن روشهای فنی و عملی از علوم کامپیوتر ، مدیریت پروزه ، مهندسی ، محدوده کاربرد، طراحی رابط، مدیریت تجهیزات دیجیتال و سایر زمینه‌ها است. اصطلاح مهندسی نرم افزار بعد از سال 1968 شناخته شد، طی کنفرانس مهندسی نرم افزار ناتو 1968 (که در گارمیش آلمان برگزار شد) توسط ریاست کنفرانس F.L. Bauer معرفی شد، و از آن پس بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. اصطلاح مهندسی نرم‌افزار عموماً به معانی مختلفی به کار می‌رود : به‌عنوان یک اصطلاح غیر رسمی امروزی برای محدوده وسیع فعالیتهایی که قبلا برنامه‌نویسی و تحلیل سیستم‌ها نامیده میشد. به‌عنوان یک اصطلاح جامع برای تمامی جنبه‌های عملی برنامه‌نویسی کامپیوتر، در مقابل تئوری برنامه نویسی کامپیوتر، که علوم کامپیوتر نامیده می‌شود. به‌عنوان اصطلاح مجسم کننده طرفداری از یک رویکرد خاص نسبت به برنامه‌نویسی کامپیوتر ، که اصرار می‌کند که مهندسی نرم‌افزار، بجای انکه هنر یا مهارت باشد، باید به‌عنوان یک رشته عملی مهندسی تلقی شود و از جمع کردن و تدوین روشهای عملی توصیه شده به شکل متدولوژی‌های مهندسی نرم افزارطرفداری می‌کند. مهندسی نرم افزار عبارتست از : الف) کاربرد یک رویکرد سیستماتیک، انتظام یافته، قابل سنجش نسبت به توسعه، عملکرد، و نگهداری نرم افزار، که کاربرد مهندسی در نرم افزار است و ب) مطالعه روشهای موجود در استاندارد IEEE محدوده مهندسی نرم افزار و تمرکز آن مهندسی نرم افزار به مفهوم، توسعه و بازبینی یک سیستم نرم افزاری مربوط است. این رشته علمی با شناسایی، تعریف، فهمیدن، و بازبینی خصوصیات مورد نیاز نرم افزار حاصل سر و کار دارد. این خصوصیات نرم افزاری ممکن است شامل : پاسخگویی به نیازها، قابلیت اطمینان، قابلیت نگهداری، در دسترس بودن، قابلیت تست، استفاده آسان، قابلیت حمل و سایر خصوصیات باشد مهندسی نرم افزار اشاره می‌کند به این خصوصیات با آماده کردن مشخصات معین طراحی و فنی که ، اگر بدرستی پیاده سازی شود، نرم افزاری را تولید خواهد کرد که میتواند بررسی شود که آیا این نیازمندیها را تامین می‌کند یا خیر. مهندسی نرم افزار همچنین با خصوصیات پروسه توسعه نرم افزاری در ارتباط است. در این خصوص، با خصوصیاتی مانند هزینه توسعه نرم افزار، طول مدت توسعه نرم افزار، و ریسک‌های توسعه نرم افزار درگیر است.







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ